Stichting Grensloos
Kunst, cultuur en verbondenheid in het grensland

Fotografie Workshops.

Voor de tentoonstelling van Grensland/Grensloos zijn we op zoek naar verhalen van Nieuw-Schoonebeekers in beeld en geluid. De tentoonstelling zal in de zomer van 2024 plaatsvinden.

Fotograaf Huib Rutten geeft voor Grensland/Grensloos fotografieworkshops in Nieuw-Schoonebeek.

Tijdens de workshops leer je over fotografie en ga je aan de slag om Nieuw-Schoonebeek te fotograferen door jouw ogen. Naast de workshops zul je aan de slag gaan met huiswerk. De foto's die je maakt, kunnen gebruikt worden in de tentoonstelling.

Data workshops:

Eerste bijeenkomst:
Op zaterdag 24 februari 2024 van 15:00 uur tot 17:30 is er een bijeenkomst voor alle deelnemers (we sluiten af met een broodje).

Groep 1:

• zaterdag 2 maart van 15.00 uur tot 17:00 uur
  • zaterdag 23 maart van 15:00 uur tot 17:00 uur
  • zaterdag 6 april van 15:00 uur tot 17:00 uur

Groep 2

• dinsdag 5 maart van 19:30 uur - 21:30 uur
  • dinsdag 19 maart van 19:30 uur - 21:30 uur
  • dinsdag 2 april van 19:30 uur - 21:30 uur

Laatste bijeenkomst

Op zaterdag 11 mei is er een inloopbijeenkomst voor alle deelnemers. Je kunt langskomen tussen 13:00 en 17:00 uur.

Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend! Wanneer je je opgeeft, verwachten we dat je bij alle bijeenkomsten aanwezig bent. Je mag, wanneer je een keer niet aanwezig kunt zijn, bij een andere dag/avond aansluiten.

Let op! Er is plek voor 35 deelnemers (die wonen in Nieuw-Schoonebeek of hier lange tijd hebben gewoond).
Bij meer aanmeldingen kan het zijn dat we een selectie moeten maken. Ervaring is niet nodig! Je kunt deelnemen met een camera of met je telefoon.

De workshops vinden plaats in Nieuw-Schoonebeek. Na aanmelding ontvang je meer informatie.

Aanmelden kan via de onderstaande QR-code. Lukt dit niet of wil je meer informatie? Bel, app of mail met Tanja Schepers op telefoonnummer 06-330 440 43 of stichtinggrensloos@gmail.com.

E-mailen
Bellen